27/12

Hej pååå er!

Idag har jag jobbat och kommer göra det i 3 dagar till. Är helt slut för man börjar 7 på morgonen och slutar 16..
Men jag har iaf kul, står och dansar till musiken som spelas på P3, skrattar åt allt som sägs och sen får man ju inte glömma att man har grymt roliga arbetskamrater! :D

Nu är äntligen nyår bestämt också, blir att fira i mockfjärd med folket! :D Kommer bli awesome! Tre rätters, trevligt folk, LAGOM med alkohol, musik, dansa! Kommer bli en bra start på det nya året!!! :D

Juste jag måste bara berätta vad jag fick i julklapp av VÄRLDENS bästa Alex!!! :D
Jag fick ett fotoalbum med bilder på mig och Alex och så att hon skrivit massa fina saker. och bilderna var från olika tillfällen när vi har gjort sjukt roliga saker :D kan ju lova att jag grät! Hon är den bästa vän man kan ha! Ingen Mikaela utan Alex! Älskar dig till rymdens botten! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0