Fredag

Hej ho lets go!

Var på praktiken idag även fast det fortfarande gör ont i halsen och öronen! Men det var ju trots allt sista dagen så kände att jag verkligen ville dit och säga hej då. Fick massa kramar och underbara ord. Blev till och med utbjuden på middag och bio av två 10-åringar ;) Dom är såå sötaa! :)
Fick present utav lärarna och bra betyg så det tackar man inte nej till! :D Ska nog komma tillbaka till skolan när vi har påsklov och hälsa på! :)
Efter praktiken så blev det stallet där jag red min prinsessa. Kul :)
Nu väntas de käk, och jag fundera på om jag ska börja packa lite... Fast vet inte om jag orkar ;) haha..

Imorgon kommer mammi hit! :D Hoppas på att vi kanske kan åka och köpa lite julklappar, har ju några kvar :) så det blir nog till att åka till Arninge centrum eller till Täby :) HOPPAS JAG IAF! :D ska övertala mamma först! ;) Fast borde inte vara så svårt eftersom vi inte har setts på 4 veckor :P

Blir hoppträning på söndag för Anna-Karin sen åker man hem direkt efter det! :)
Känns sådär att börja skolan, men på något sätt så hoppas jag på att det blir en ny start!

Its up to you! :)

pusss mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0