Ikväll då kör vi!

Ikväll blir det drag med brudarna på lyckliga!
Hört att det ska bli mycket folk så det kan inget
annat än att bli lyckat!
Får se om man kör på nyktert eller om man öppnar
en vinare ;) det återstår att se! men förövrigt så kan
jag tala om att mina tjejer är bäst och att ni kommer
göra att kvällen kommer bli kanon bra för att ni gör verkligen
så att jag blir glad och låter mig få vara den jag
är!
Såååå B-RUDAR!!! NU KÖÖÖÖR VI, och vi gör det
vi är bäst på!!!
Juste, att SHAKA RUUUUOOOOMPPPA! :D
Pusss påååå er!!!!! <3


Kommentarer
Postat av: malin

love you girl!<3

2010-12-12 @ 13:05:03
URL: http://malinviictoria.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Älskar dig med underbara vän! <3

2010-12-12 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0