It was only just a dream!

Det är precis vad jag känner just nu.
Allt som har hänt var bara en dröm.
En dröm som var rolig i början men spårade ur totalt i slutet.
När man har vaknat efter den här drömmen så känns det som att
allt är som vanligt, alltså som det var innan man börja drömma.
Jag har alltid funderat på hur man ska vara mot sina kompisar som
man bråkat med eller som det har hänt något med.
På ett sätt ska man ju bara skita i allt. Och det är precis vad jag
har gjort. Eller det tog ett bra tag innan allt var glömt. Men samtidigt
så sa har jag inte glömt allt. För det sitter i minnet.
Ibland kan det vara skönt att blicka tillbaka och se vad som hände.
För utifrån allt man gör så lär man sig alltid något nytt. och det
är det som är bra med livet. Att man alltid lär sig något när man
utforskar livet.

Det som jag har kommit på om mig själv är att jag är en person som tycker
om att prova nya saker. Sånt som är spännande och som kan utveckla en som person.
Vilket är helt underbart, alltså att utvecklas - bli mer mogen och förstå saker.

Har ni tänkt på en sak?
Att man inte kan styra sitt liv helt själv? Man styrs ju av andra hela tiden.
Och det är inte bara personer som påverkar utan det är hur samhället ser
ut och median. Det är så mycket som ger intryck på oss varje dag.
Alla dom här uttrycken ger iaf mig mycket att tänka på.
Som idag, händer det något i skolan som ger intryck på mig.. Då
sitter jag och tänker på det när jag är ensam. Allt som händer runt
omkring mig blir som att allt samlas som en stor klump som jag
sedan ska försöka att lösa eller förstå. Har ni haft de så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0