JULLOV

ÄNTLIGEN jullov! :D
Var först i kyrkan med skolan, sen drog jag och JB till Borlääänge. Där JB handlade lite och fixade mobilt bredband. Skulle också kolla om jag hade försäkrat mitt eftersom det är trasigt. men det hade jag inte så det blir till att köpa ett nytt för 1200!!! :( FYYYY FAAAAN säger jag bara!
Men iaf, förutom de så hade jag grymt kul med fröken JB, vi har nog inte haft det så kull som vi hade!
Alla kommentarer som sas och allt annat, var hur kul som helst :D
Tex. så skulle vi göra en drive in på donken. och då frågar tjejen på donken om JB ska ha hamburgare eller cheese burgar och då svara JB aaa, det är bra.. Hahahha, såå skön tjej :D ♥  Men man ska bjuda på sig själv! eller hur? ;)

Iaf, efter borlänge vart de stallet.. och fy faaaaaaan vad kallt det vara att rida!!! Bara 22 minus liksom :S Men man måste ju rida. Men blir det över 25 minus så rider jag iaf inte!
När jag kom hem så ringde Lina så jag åkte hem till henne och sen gick vi och kollade  på HSS och J18 utv. som spelade i varsin hall. Även Lina och jag hade mycket att prata om, fast det är väl som vanligt!! :D Världens bästa Lina är hon iaf! :) ♥

Nu borde jag egentligen skriva klart psykologin och packa. Men jag gör det snart :)
Anledningen till att jag ska packa är att jag ska åka till sthlm imorgon. ska se AIK krossa djurgården! ;) Sen blir vi kvar där hos farmor och farfar. Blir antingen att fira jul där eller så åker vi till trosa, men det beror på om dom har blivit friska i trosa :) Men det hoppas vi på! :)
Känns väldigt skönt att komma iväg från leksand igen! Fast endå inte....

Tänkte bjuda på en kung låt, eller den är väldigt skön iaf! :) och texten är också bra! 





PUSSSSSSSSSS PÅ ER! Och ha det kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0