Måndaaaaag!

Första dagen i skolan, känns faktiskt riktigt bra! :) träffar alla underbara kompisar, få massa kramar och skrattattacker. Det är vad jag gillar. BF3 ni är bäst! ♥
Hade bara en lektion så jag och JB drog till gymmet. Där vi kämpade på, svettiga blev vi iaf :D Hahaa. ♥
Sååå nu ska jag ta och städa mitt älskade rum som är hur stökigt som helst.. Fast Jag kanske inte hinner börja för pappa kommer snart och då ska vi åka till stallet :D Till alla underbara hästar!
Och IKVÄLL då kommer nog MARINA hit och sover, guu vad mysigt! :) Hoppas på lika mycket skratt som jag och ALEX skratta igår, asså det är sjukt att man kan skratta så mycket! ;) Fick ont i magen och käkarna, så ni kan ju tänka er att vi skratta en hel del! :D men kul vare!



Så här mycket kan man väl säga att jag skratta igår :D


Pussssssss, Miikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0