Ooonsdag

Sitter här i min säng med min kära vän Alex! Vi har pluggat lite, eller jag har.. Har gjort klart svenskan och sen har jag också börjat kolla på vad min muntliga redovisning ska innehålla. Sen har jag börjat kolla igenom samhällen också.. Tänk att det kan vara så sjukt tråkigt att plugga! Hur kan man göra så att det blir kul egentligen??? det undra jag..

Iaf, idag har det varit en BRA dag!
Skola en snabbis på morgonen. På första lektionen hade vi Ami och då skulle vi egentligen ha muntlig redovisning men det var bara Marina och Daniel som gjorde de.  Så då fick vi andra tid till att börja. Men eftersom jag vill göra det på min data så åkte jag och hämta den. Fick även sällskap av JB, Malin och Lisa. 
Men iaf, när vi kommer tillbaka till skolan så sätter jag på lite musik och jag och några till tar lite bilder med webbcamen. Sen kollar vi på filmer från klassfesten som vi hade i våras. Inte lite skratt de blev ;) kan ju iaf tala om att Lina är grym på snabba fötter ;) hahah :D
 sen till stallet eftersom hovslagaren skulle komma vid 11 så då var man där till 13 och sedan åkte jag tillbaka till skolan för en grym matte lektion med JB! ;) hahha, :D Busiga vi är ;) tihhi!
Fick även låna Lisas bil eftersom mamma är i Karlstad och man kommer inte ut till stallet  på något annant vis för bussar och tåg går ju inte så ofta... Så TACK för att jag fick låna bilen!
Efter stallet så åkte jag och hämta Alex sen åkte vi hem en snabbis och hämta pappa som skulle och kolla på 97:or som spelade match. Så när pappa sätter sig i bilen så drar vi på högvolym och pappa hörde tydligen inte vad han tänkte men han verkad tycka dett det var grymt kul iaf! :D Han fick känna sig ung på nytt ;)
Sen blev det spontan besök hos JB där det bjöds på grymt goooa pepparkakor, så det tackar vi för!!! :D 
 
så pussssss på denna dag! ♥
Lite bilder från idag ska vi allt bjuda på ;)


Kommentarer
Postat av: Snabba fötter

HAHAHAHH FULA BILDER :D

2010-12-09 @ 23:59:37
Postat av: Mikaela

Hahah, bilderna är ju hur läckra som helst ;)

2010-12-10 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0