rubriker är inget för mig

En som har ett stort hjärta.
En som älskar människor.
En som vill alla väl.
En som tycker om livet.
En som tycker om dig.
En som vill att allt ska vara bra.
En som vill att alla människor ska få vara den man är.
En som har världen bästa människor runt omrking sig.



Dagen!
Har varit AWESOME!
Har varit i stallet hela dagen. Tolkade först bakom ribbe med Elli och Becca :)
Sen tog Jag och Johanna en tolknings tur på Radera. Gick väldigt bra måste jag säga! :)
Efter tolkning bakom häst gick vi över till en tur på 4-Hjulingen med Annie! fyyy faaan vad  det är roligt att köra ;) Älskar att åka i fullfart och bara köra! :D 
 
Ikvälll blir det att träffa Anna, Alex, Hanna och Stefan. Eller jag och Anna ska skjutsa dom till bowlingen och sen får vi se vad vi hittar på :) Men ngt kul blir det alltid :D

pussssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0