Sjuk

har varit hemma idag från praktiken... När jag vaknade i morse hade jag ont i öronen och halsen :(  Så det var bara att ringa handledaren och säga att man var tvungen att stanna hemma.. Men imorgon går jag dit oavsett hur jag mår. Det är sista dagen och jag vill verkligen säga hej då till alla! :) Känns sådär att lämna praktiken faktikst, haft en väldigt bra tid där! men man kan ju alltid komma tillbaka och hälsa på :) vem vet, man kanske får jobba lite som vikarie där ;)

Men iaf, har typ bara legat i sängen hela dagen.. Kollat på mamma mia. Sen har jag också kollat på massa bilder som jag och mina kära kompisar tagit med webbcamen ;) Hhaha, jag kan verkligen inte sluta skratta! Dom är så roliga och man ser ju helt korkad ut :P Dessutom så har jag kollat på filmer där jag och marina dansar :P hahaha, den är rätt rolig faktikst! :D Hahaha.

Imorgon är det bara en dag tills mammi kommer och sen på kvällen ska vi ut och dansa lite hoppas jag! :) hahah :D Och på söndag åker jag HEM! men ska ev. hoppa för Anna-karin. Så kommer inte komma hem förens sent, eller typ vid 6-7 :)  För er som undrar när jag är hemma! :)
När jag kommer hem blir det att vara med Alex och Hanna och kanske marina? ;) Undra vad man ska hitta på för skoj :P Jag är väldigt sugen på att åka pulka i gropen! :D VAd säger ni brudar är ni på? ;D

Nehe, nu börjar huvudet värka mer.. Dax och lägga sig och vila igen.... blääääääääääääääääääääääääää!

Pusss på er!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag vill se mig dansa ! :D:D:D

HAHAHHA, camkorten vill jag inte se!



Jag vill p[ s;ndag ! >D

Datorn cpar s[ du f[r chansa p[ vad det st[r <( \333

2010-12-02 @ 20:18:07
Postat av: Anonym

Hahaha, skickar filmen nu :D

Härligt att du vill på söndag :P och jag fattar vad det ståår! :D <33

2010-12-02 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0