Summering av 2010

Tänkte summera mitt 2010 med lite frågor som jag hitta på någon blogg. :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Haha, det kan man lugnt säga! Har gjort väldigt mycket som jag inte gjort förut 

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Tror faktiskt inte att jag hade någrar nyårslöften...
 
3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej

5. Vilka länder besökte du? 
Turkiet med Linn! :D

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
Hmm, 2010 har varit ett jävligt bra år med många upplevlser, men forstätter 2011 på samma spår som 2010 har varit så kommer jag inte vilja ha nå mer.

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Shit, det finns så många datum som jag kommer komma ihåg! men skriver upp några stycken
*Nyår 2010
*8/1  
*9/3
*19/3
*16/4
*22/5
*4/6
*17/7
*8/8
*22/9
*3/10
*13/11
*25/5

 
8. Vad var din största framgång 2010? 
Hmm, min största framgång... Måste ha varit att jag har utvecklat Radera till en helt annan häst. En KANON bra häst!

9. Största misstaget?
Visst har man gjort misstag, men kommer inte på vilket det störst. Det enda som jag kan säga är att jag inte ångrar ngt som jag har gjort! 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har man väl varit. Lite små förkyld. Skada.. hm.. Ja, knäskålen hoppade hur led när BIO var och åkte skidor i Ídre.

11. Bästa köpet? 
Hmm... kan inte komma på ngt speciellt.. Men typ kläder?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hahaha, det måste ju vara på roliga saker med kompisar! utgångar och andra roligheter.  

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Ja, det kan man lugnt säga!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Finns sjukt många men här är några:
*sagoland
*Everywhere
*Längesen
*2010
*Från och med du

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare! Visst hade man en lite svacka men det har väl alla någon gång på året.

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Eh.. Jobbat kanske? sen önskar jag att jag hade fokuserat lite mer på skolan nu på höst terminen. Sen också att jag hade starat lite tävlingar med raddan. Tränat mer! 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
latat mig

18. Hur kommer du eller hur tillbringade du julen? 
Jag tillbringade julen med familj och släkt. Även vänner!

19. Blev du kär i år? 
Jaaa...

20. Hur många one night stands? 
HAHAAH.

21. Favoritprogram på Tv?
Kollar inte så mycket på tv... men CSI är väldigt bra!

23. Bästa boken du läste i år? 
Har läst såååå många. men typ Twilight böckerna och flyga drake!

24. Största musikaliska upptäckten?
?

25. Fick du något du önskade dig?
jajjamensan

26. Något du önskade dig men inte fick?
jajjamensan

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med familjen och släkten. Sen blev det utgång med bästa brudarna!!! :D

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min egna stil. Det jag tycker om och trivs i!


31. Vad fick dig att må bra? 
Vänner, hästen, familjen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm, en snygg kändis??  ;) det måste ju vara han som spelar Jacob i twillight! Hur snygg är inte han liksom?

33. Vem saknade du?
Har saknat många vid olika tillfällen.

34. Ditt bästa minne? 
Har så jävla många minnen! Går inte att plocka ut ngt speciellt. Men kan ju säga att dom flesta är med alla underbara kompisar! 

35. De bästa nya människorna du träffade?
Svår fråga.. kan väl säga att jag har blivit mycket bättre kompis med många. Men skriver inga namn, för ni borde själva veta vilka jag menar.


Blev iaf, en liten summering, kommer en till men då med lite bilder! 

Hoppas ni får ett grymt nyååår för det ska iaf jag ha!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
 PUSSSS Pååååå Errrrrr!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0