tankar

Haha, allt känns rätt patetiskt..
Känns som att man bara kan skratta åt saker och ting just nu.
Man bara är som man är och tänker inte så mycket.
Lever livet är precis vad jag vill göra nu, bara ut och ha kul med
kompisarna och ut och dansa! FESTA! Vad fan, man lever bara en gång!
Tänk om man inte prövar på saker eller gör saker som man aldrig har
gjort, hur ska man då få reda på hur det är?
Jag har alltid varit en sådan person som prövat på många olika saker,
som både varit positiva och negativa. Men genom de negativia så kommer
det alltid ngt positvit! Det är iaf vad jag har lärt mig!
Så ni som har mycket att tänka på som bara ger en negativa tankar, så försöka att börja tänk
positivt för tillslut så kommer det bli så, även om det kommer ta lång tid.
Fast egentligen så tar det ju inte längre tid än vad man själv gör det till.
Det gäller bara att hitta rätt lösning på allt, det är som att hitta ut genom en labyrint.
Hittar man den rätt vägen så löser sig allt påvägen fram til målet!

Vet inte vad ni som läser tycker om detta men det är iaf mina tankar som jag har just nu.
Skulle ni ha några andra idéer eller tankar så får ni jätte gärna skriva dom, för det är bara roligt
att få läsa vad andra människor tycker! :)

Borde egentligen gör klart rapporten, men har ingen ORK. Det bara tar slut så fort man kommer hem och sätter sig i sängen. Tror att skolan tar all energi och det som händer runt omkring en. Men imorgon, imorgon då lovar jag (nästan) att jag ska ta tag i alla läxor som jag har.. Det är ju bara samhällsprov, svenska, rapport och lite annat som ska vara klart. Men va faaaan. Det kommer en tid när man gör dom sakerna också. Och den tiden ska komma imorgon..Hopppas jag ;) hahah.

En till sak som jag har kommit på..
Eller nej.. jag har inte kommit på någonting.. Eller joooo. men va fan det kan man inte ta här.. tror jag..

pussspussspusss        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0