Vilken jävla lirare!

HAHAHHAH, vilken jävla kväll alltså!!! Hade så grymt roligt! Bästa kvällen på lääääänge!
Jag, Alex och Malin hade förfest hemma hos mig med grillning. Sen hade vi riktigt sjuka samtalsämnen med Pappa och Conny! Shit vad vi skratta! bästa förfesten! Sen åkte vi epa in till Leksand och då drog vi in på lucky och shakaaaaaaaaa! Väl där inne så blev det girlfight, massa shots, hångel inne på toan eller hångel lite överallt.. heheh ;)  Sen sibben, kebab tallrik sen när vi skulle hem så hickade jag hela vägen och dessutom snubblar jag på gräset så att jag ramlar och ligger där och skrattar medan alex springer ifrån mig! Asså inte så kul att läsa men det var roligt då!  Hemma blir det  massa kort och snack om vad som har hänt!!!!

Den här texten säger allt ;)
All the crazy shit i did tonight, Those would be the best memories!

Nu lite bilder på mig och Alex som vi har tagit nu morgonen





Pussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0