Måndag!

Vill bara ha alla helg! För nu händer det mycket roligt!

Den här veckan börjar faktiskt helgen mer eller mindre redan på Torsdag! Då blir det till att mingla runt på Nazas bröders frisör salong! Efter det blir det nog att ta en drink.
På fredag ska jag bara ladda och invänta Lördagen. För då ska jag och Naza ut på galenskaper! ;)

Nästa helg hoppas jag på att vi ska till Ullared! Men först på fredagen ska vi på event på Amba för Nazas bröders klädmärke :P plus att Elli ska till Sthlm på söndagen??

Helgen efter det, alltså den 9-11 ska jag hem till DALARNA!! :D Då blir det mys på fredagen och FEST på lördagen! Weeeej!

Helgen efter det ska vi på jobbet hem till Annika på middag! Kommer bli då kul!! :)

Sen är vi snart i december och dååååå blir det säkert också massa skoj som inte har blivit bestämt än?! Kanske man kan klämma in en klassfest då? ;) hoppas!

Idag är det en positiv och glad Mickis som bara gillar läget!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0