bläää

Hej!
vilka månad detta har varit! sjukt mycket har hänt som gjort att man verkligen inte litar på människor längre.

För två veckor sen blev jag bestulen på alla mina värdesaker. Jag var på sats stureplan och tränade. hade låst in alla mina saker i skåpet, när jag kommer tillbaka ser jag att det sitter ett annat lås på min plats. Känner mig virrig och går runt och kollar andra lås om jag har tagit fel. men nyckeln passade inte någon utav dom andra låsen. jag går och säger till i receptionen. när vi går runt och kollar igen så upptäcker jag två avklippta lås. personal öppnar skåpet som var mitt. där ligger mina kläder.väskan och jackan är borta. efter ett tag hittar vi min jacka ochväska i en soptunna. Men min plånbok med alla kort, pengar och körkort, klocka, mobil, hemnycklar och jobbnycklar var borta. Alla bilder på mobilen finns inte längre, alla sms och nummer finns inte heller, vi fick byta lås till lägenheten för jag var rädd att dom skulle komma och försöka ta mer. Vi spärrade alla kort och mobilen. Jag fick tillbaka på försäkringen för mobilen och klockan. men tyvärr så kommer jag aldrig få tillbaka alla bilder. vilket gör mest ont! Jag gjorde även en polisanmälan. efter den dåliga veckan trodde jag att allt var över. Jag hade fått lön och skulle äntligen gå och köpa en ny telefon. när jag går in på banken på datorn ser jag att något inte stämmer. någon har tagit ut 4500 kr två ggr. alltså har den idioten som stulit min plånbok gått in på banken med mitt SPÄRRADE legitimation och tagit ut 9000 kr. Jag känner mig otroligt kränkt och är orolig att ngt mer kan hända. att dom hunnit tagit lån eller liknande i mitt namn.
banken hae naturligtvis gjort fel så jag fick tillbaka alla pengarna. men man tror ju att pengarna är säkra på sin bank. men det var dom tydligen inte... :(

nu blev det lite rörigt men så får det vara. skriver från mobilen också så det blir väl inte det bästa :) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0